Stort tack till er som var med och hjälpte till på fixardagen. Nu är vi redo att starta cykelsäsongen. Vi har dock lite kvar att göra för att få igång toaletter och cykeltvätt som kommer bli ordnat inom den närmaste tiden. Men det är iallafall klart att börja cykla på lederna. Som vanligt tar vi gärna emot information om skyltar som är borta eller om något är otydligt med skyltningen eller om det finns andra hinder på lederna.
Välkomna till en ny cykelsäsong!